Jak wypozycjonować stronę internetową – SEO

,

Podajemy jak wypozycjonować stronę.

Jak podnieść pozycje w Google cz.4

Pozostało nam do omówienia jeszcze kilka elementów strony www, które mają wpływ na pozycjonowanie. Dzisiaj w jaki sposób wypozycjonować stronę za pomocą mapy strony, mediów społecznościowych oraz mapy Google.

Mapa strony

Bardzo istotny element, a dokładniej plik xml, który zawiera informacje o stronach naszego serwisu internetowego.

Mapa strony spełnia swoją rolę, gdy:

  • strona jest dynamiczna, zazwyczaj stworzona na systemie CMS,
  • serwis zawiera strony, które są nie podlinkowane,
  • serwis internetowy zawiera bardzo dużo podstron.

Za pomocą mapy witryny można przesłać informacje o stronach naszego serwisu:

  • częstotliwość zmian na stronie,
  • datę ostatniej aktualizacji każdej podstrony,
  • wskaźnik ważności danego adresu URL.

Istnieją darmowe generatory, takich map więc nie trzeba ich pisać ręcznie.

Polecam:

G Sitemap Generator Free

Darmowe narzędzie do generowania sitemap.xml zgodnego z specyfikacją Google oraz z protokołem sitemaps.org. Ilość linków w wersji darmowej jest ograniczona do 750.

Jeśli posiadasz stronę oparta na systemie CMS to możesz zainstalować odpowiednie narzędzia, które tworzą i aktualizują mapę strony.
O narzędziach WORDPRESS będzie osobny poradnik.

W razie problemów służę pomocą, proszę pisać formularz kontaktowy

Media społecznościowe

Pewno zastanawiasz się jak wypozycjonować stronę przy pomocy mediów społecznościowych. Od pewnego czasu, a dokładniej od kiedy media społecznościowe takie jak Facebook stały się popularne, Google uznało, że strona w mediach społecznościowych, może określać jakość połączonej z nią witryny. Więc jeśli posiadamy takie media warto wstawić link na stronę. Wydaje się to proste, ale do końca tak nie jest, ponieważ strona w mediach społecznościowych wymaga jeszcze więcej pracy niż prowadzenie strony internetowej.

Mapy Google

Mapy Google wstawione na stronę www, również mogą poprawić nasz wizerunek w sieci, a przez to pozycje strony w wyszukiwarkach Google. Jeśli twoja strona nie istnieje w zasobach baz danych Google to wstawienie mapy tej firmy z lokalizacją Twojej działalności może przyspieszyć indeksowanie strony.

 

Jak wypozycjonować stronę internetową cz.5

Spis treści artykułu:

  1. Tytuł strony – znacznik titlejak wypozycjonować stronę
  2. Adres strony
  3. Opis strony – metatag description
  4. Znaczniki h1 h2
  5. Słowa kluczowe w treści strony
  6. Ilość stron w serwisie internetowym
  7. Strona dostosowane do urządzeń mobilnych
  8. Marketing szeptany, linki ze stron o wyższym PageRank
  9. Wizyty na stronie, wskaźnik odrzuceń nie większy niż 60%
  10. Mapa strony
  11. Media społecznościowe
  12. Mapy Google
  13. Dysk Google
  14. Kampanie reklamowe AdWord
  15. Czytelność kodu dla Googlebot

 

Dołącz się do dyskusji na temat: Jak wypozycjonować stronę internetową.

STRONNET Sylwia Płonka

Z pasji do informatyki Sylwia Płonka właściciel firmy STRONNET

0 komentarzy

Odpowiedz

Chcesz dołączyć do dyskusji?
Pisz śmiało!
Proszę, nie krępuj się pisać!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.