Jak podnieść pozycję – jak pozycjonować stronę internetową

,

Jak podnieść pozycje w Google cz.3

Pozycjonowanie strony internetowej

Na pozycjonowanie strony internetowej ma wpływ dostosowanie jej do urządzeń mobilnych, wartość PageRank oraz niski wskaźnik odrzuceń.

Strona dostosowane do urządzeń mobilnych

Ranking korzystania z urządzeń mobilnych jasno przedstawia, że urządzenia mobilne coraz częściej są wykorzystywane do przeglądania stron internetowych. Polecam ranking.pl

Jakość strony ma istotne znaczenie dla internautów, dlatego też Google od tego roku (2015) uwzględnia tą opcje w algorytmie indeksowania stron internetowych co wpływa na pozycjonowanie stron internetowych.

 

Informowaliśmy już o tym: Zmiana algorytmu indeksowania stron – strona mobilna

Marketing szeptany, linki ze stron o wyższym PageRank

Podobno jeden z najlepszych sposobów na pozycjonowanie strony internetowej. Marketing szeptany to nic innego jak tworzenie wpisów na forach, blogach o wyższym PageRank

 

Marketing szeptany na wikipedia.org

Jest opisany jako marketing ustny, natomiast ma on również zastosowanie w Internecie w formie pisanej.

Wizyty na stronie, wskaźnik odrzuceń nie większy niż 60%

Ilość wizyt na stronie, a dokładniej wskaźnik odrzuceń, również ma wpływ na pozycjonowanie strony internetowej i jest podstawową miarą jakości strony internetowej. Strona na której internauta dłużej przebywa, czyli wskaźnik odrzuceń nie większy niż 60% oznacza, że strona jest ciekawsza i przyciąga uwagę czytelnika.

Jak wypozycjonować stronę internetową cz.4

Spis treści artykułu:

  1. Tytuł strony – znacznik titlepozycjonowanie strony internetowej
  2. Adres strony
  3. Opis strony – metatag description
  4. Znaczniki h1 h2
  5. Słowa kluczowe w treści strony
  6. Ilość stron w serwisie internetowym
  7. Strona dostosowane do urządzeń mobilnych
  8. Marketing szeptany, linki ze stron o wyższym PageRank
  9. Wizyty na stronie, wskaźnik odrzuceń nie większy niż 60%
  10. Mapa strony
  11. Media społecznościowe
  12. Mapy Google
  13. Dysk Google
  14. Kampanie reklamowe AdWord
  15. Czytelność kodu dla Googlebot

STRONNET Sylwia Płonka

Z pasji do informatyki Sylwia Płonka właściciel firmy STRONNET

1 Odpowiedz
  1. Admin
    Admin says:

    Linki ze stron o wyższym PageRank już nie przyniosą takich rezultatów pozycjonowania jak kiedyś. Google zmieniło algorytm i zaleca stosowanie atrybutu nofollow dla linków zwrotnych.

Odpowiedz

Chcesz dołączyć do dyskusji?
Pisz śmiało!
Proszę, nie krępuj się pisać!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.